Zasady

Proszę zapoznajcie się z kilkoma regułami, które będą obowiązywać w sztafecie:

  1. Bieg ma charakter sztafety, która trwa nieprzerwanie przez 24 godziny.
  2. Bieg rozpoczynamy w piątek 24.11.2017 roku o godzinie 18.00 z parkingu przy Pizzerii Vega w Rykach, a kończymy 25.11.2017 roku o godzinie 18.00… tak – na parkingu przy Pizzerii Vega. Start sztafety możemy zrobić wspólnie – jeśli ktoś ma ochotę na przebieżkę z pierwszym uczestnikiem to zapraszamy serdecznie o 18.00 24.11.2017 r. na parking.
  3. W biegu może wziąć udział każdy, dosłownie każdy. Nie ma znaczenia czy należy do ekipy biegusiem czy też nie. Jedynie udział osób niepełnoletnich powinien potwierdzić osobiście rodzic lub opiekun i to on bierze odpowiedzialność za niepełnoletniego biegacza.
  4. Podobnie jak w roku ubiegłym zbiórkę pieniędzy przeprowadzamy wśród wszystkich uczestników sztafety. Zasada pomocy – za każdy przebiegnięty kilometr uczestnik sztafety powinien ofiarować (wrzucić do puszki) co najmniej 1 zł. Oczywiście może to być wielokrotność  Już teraz dziękujemy! Dodatkowo za przebiegnięte kilometry będziemy mieli pieniądze od naszych sponsorów.
  5. Każda zmiana sztafety rozpoczyna się i kończy o pełnej godzinie na parkingu przy Pizzerii Vega – Ryki ul. Słowackiego 5.
  6. Warunkiem uczestnictwa w sztafecie jest zapisanie się i potwierdzenie uczestnictwa w sztafecie. Zapisów dokonujemy TU. Lista zapisanych osób będzie pojawiać się w zakładce "nasze imprezy">>>"Sztafeta andrzejkowa">>>"Zapisy" – aktualizacja danych odbywać się będzie na bieżąco.
  7. Pamiętajcie do wyboru macie całą dobę – także możecie biec o 19.00 ale równie dobrze o północy lub też wczesnym rankiem np. o czwartej rano.
  8. W każdej zmianie sztafety może biec kilka osób-im więcej tym lepiej (w zgłoszeniu podajemy wszystkie biegnące osoby) – np. możecie biec wspólnie z kolegami, koleżankami, żoną, mężem etc. Ważne jest by robić to wspólnie i nieprzerwanie przez godzinę. Jeśli nie zdążycie się zapisać nic nie szkodzi. Przyjdźcie o dowolnej pełnej godzinie na parking przy Vedze i pobiegnijcie z kolejną osobą ze sztafety – kwestia tempa i dystansu do uzgodnienia pomiędzy uczestnikami danej zmiany. Oczywiście jeśli dla kogoś dystans będzie za długi może skrócić go sobie i pobiec osobno.
  9. Przychodzicie kilka minut przed zaplanowaną godziną startu na parking przy Vedze i czekacie na biegacza, który przekaże Wam pałeczkę a następnie rozpoczynacie bieg (jeśli poprzednik będzie spóźniał wykażcie się odrobiną cierpliwości – nie zawsze uda się punktualnie skończyć bieg o pełnej godzinie). Na parkingu przy Pizzerii znajdziecie coś ciepłego do picia.
  10. Wybór trasy należy do Was. Nie narzucamy konkretnych ścieżek biegowych.
  11. Po upływie godziny powinniście pojawić się na parkingu przy Vedze i przekazać kolejnym biegaczom pałeczkę.
  12. Bardzo ważne – byśmy mogli potwierdzić liczbę przebiegniętych kilometrów na parkingu znajdziecie listę, na którą wpisujecie liczbę przebiegniętych kilometrów lub też podajecie jakimi ulicami biegliście byśmy mogli wyliczyć dystans. Osoby posiadające smartfony – zainstalujcie i uruchomicie sobie Endomondo lub dowolną aplikację do mierzenia kilometrów, podobnie osoby posiadające zegarki z GPS – weźcie je ze sobą by mierzyły Wam dystans. Informacje o dystansie wpisujecie na listę lub też możecie przesłać do na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zapis pliku GPX lub też wskazać aktywność na Endo lub innym portalu do śledzenia aktywności.
  13. Przypominamy! Każda z osób biegnie na własną odpowiedzialność. Dlatego też jeśli będziecie biec w nocy po ulicy wyposażcie się w elementy odblaskowe (bardzo ważne!), latarkę, itp. Podobnie jak w ubiegłym roku prosimy  biec po chodniku, a jeśli nie ma takiej możliwości to po lewej stronie jezdni, jak najbliżej krawędzi. Bezpieczeństwo przede wszystkim!
  14. Osoby biegnące w nocy – nie zaśpijcie. W przypadku zaspania osoba, która biegnie przed Wami musi zaliczyć kolejną godzinę biegu. I to jest chyba jedyna wada tego przedsięwzięcia 

Jeśli macie pytania lub są wątpliwości lub są niejasności to piszcie komentarz, mailujcie: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zostawcie info na naszym profilu na facebooku: facebook.com/biegusiem.

Pamiętajcie, że w każdej zmianie sztafety może biegać nawet kilka osób. Możecie umawiać się między sobą by pobiegać wspólnie. Nie ma żadnych ograniczeń co do liczby biegaczy. Im nas będzie więcej tym lepiej!

Kalendarz wydarzeń

Grudzień 2017
P W Ś C P S N
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
  • nasze biegi
  • polecane biegi

Polecamy również

Ostatnio na forum

Wejdź na forum

Joomla Module OT Client Logos Scroller powered by OmegaTheme.com